Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No Davide, to by mohlo pro tento rok být poslední dobrodružství, ne?

0 0
možnosti
Foto

teda to je zážitek...ale už si zpět:-)

0 0
možnosti

I37v45a77n65a 79L46a61n49c26e

17. 1. 2022 12:21

Doufám, že už jste z nemocnice domaV. I já obdivuji sestřičky i doktoryR^

1 0
možnosti
Foto

No dneska jsem byl zase v nemoci, když mě se tam tak líbí. Ráno mě bolel zase PEG pán doktor mi ho vyčistil a je jak nový. Jenom je škoda, že se pán doktor za mnou osobně nepřišel podívat, když jsem minulý týden ležel na JIP, všechno řešil po telefonu, ale to bych chtěl asi moc. Tá cesta s mým žaludkem je na dlouhé cestě. Zřejmě tam mám někde zánět nebo vřed příští týden budu muset na CT, protože Laparoskopické vyšetření není možné. O to se pán doktor pokoušel už minulý rok pod narkózou, ale marně. Pokud tam něco je což je léčba bude probíhat léky, protože operace by byla v mém případě velké riziko. Snad to dopadne dobře i když mám trochu strach. Uvidíme no.

0 0
možnosti
Foto

No teda Davide to je drsný zážitek. To by nechtěl zažít nikdo. No hlavně, že už je ti líp a sestřička má snad ruku už v pořádku. V

0 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 734x
Jmenuji se David mám svalovou dystrofii, chtěl bych psát články o své nemoci a rád bych se podělil o své zkušenosti, popřípadě bych mohl poradit i ostatním rodinám jak bojovat s touhle zákeřnou diagnozou.

Seznam rubrik