Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Davide, je fakt bezva číst, že máte kolem sebe empatické lidi! Mám sice při čtení Vašich článků husí kůži, ale z textu vyzařuje velká síla R^V

1 0
možnosti
DS

Jsem moc ráda, že píšete a že nás seznamujete s Vašimi důležitostmi. A jsem ráda, že ukazujete, že i takhle svízelné situace jsou řešitelné, když má člověk kolem sebe super rodinu a kamarády. Díky moc, DavideR^

1 0
možnosti
Foto

To jsem ráda, že máš vše po ruce... Tedy pod postelí :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 734x
Jmenuji se David mám svalovou dystrofii, chtěl bych psát články o své nemoci a rád bych se podělil o své zkušenosti, popřípadě bych mohl poradit i ostatním rodinám jak bojovat s touhle zákeřnou diagnozou.

Seznam rubrik